אפליות במקום העבודה

אחד התחומים הסבוכים והקשים להבנה בעולם המשפטי הוא אפליות במקום העבודה. עובדים רבים סובלים מסוגים שונים של אפלייה אסורה, מבלי לדעת אפילו את זכויותיהם ואת הדרכים המיטביות למיצוין המקסימאלי בעת הגשת תביעות פיטורים.

כך, לדוגמה, קיום חובת שימוע מצד המעסיק הוא תנאי להליך תקין שבהיעדרו, תהיו זכאים לפיצוי הולם. לפיכך רק עורך דין המתמחה הן בדיני העבודה והן בדיני הנזיקין יוכל לייצג אתכם נאמנה בכל הנוגע לאפליות במקום העבודה מול המעסיקים, חברות הביטוח, קרנות הפנסיה והביטוח הלאומי, ובנושא חוזי עבודה, הסכמים קיבוציים והוראות תקשי"ר כאחד, על מנת להבטיח מיצוי מיטבי ומרבי של כלל זכויותיכם.

אפלייה אסורה

אחד מההיבטים הבעייתיים ביותר של עולם העבודה הוא אפליות במקום העבודה על בסיס מגדרי, עדתי או אחר. אפלייה אסורה מכל סוג שהוא היא עילה להליך משפטי שתכליתו להגן על זכויותיכם ולהבטיח לכם את התנאים המיטביים והפיצוי הכספי המקסימאלי שאתם ראויים לו.

אם המעסיק שלכם הפלה אתכם בצורה כזו או אחרת, נמנע מקיום חובת שימוע או פגע בזכויותיכם בכל דרך אחרת – נשמח לעמוד לשירותכם.

עורך הדין אזי נ. כהן ניחן בניסיון רב שנים בתחומי דיני העבודה ודיני הנזיקין כאחד, מתמחה בייצוג עובדים ומעסיקים בבתי הדין לעבודה מול כל הגורמים הרלוונטיים ויבטיח מיצוי מלא של זכויותיכם.

כי בכל הנוגע לאינטרס שלכם בעולם העבודה – אין שום סיבה שתסתפקו בפחות מהטוב ביותר.

קיום חובת שימוע

מעוניינים בעורך דין המתמחה בתביעות פיטורים? מעסיקכם נמנע מקיום חובת שימוע? עורך הדין א. כהן מתמחה בין היתר באפליות במקום העבודה ויבטיח שהיחס שקיבלתם לא יעבור בשתיקה. יש מגוון רחב של אפליות במקום העבודה – ואף אחת מהן איננה לגיטימית. פנו אלינו על מנת לוודא שתזכו לייצוג ולליווי הטוב ביותר הקיימים בתחום דיני העבודה בישראל.

תביעות פיטורים

סבלתם מאפלייה אסורה במקום העבודה ופוטרתם שלא כדין? משרדנו מתמחה בהגשת תביעות פיטורים הקשורות לאפליות במקום העבודה. עורך הדין א. כהן יוודא שתקבלו את הייצוג והליווי הטובים ביותר בתחום ותפוצו על כל פגיעה בזכויותיכם במסגרת אפליות במקום העבודה.

הודות לשילוב נדיר בין מקצועיות, ניסיון ויחס מסור ואכפתי לכל לקוחותיו, עורך הדין א. כהן הוא המוערך, המצליח והמוביל בתחום דיני העבודה ודיני הנזיקין בישראל.

נשמח לעמוד לשירותכם ולדאוג שגם אתם תקבלו את מלוא זכויותיכם ואת מיטב התנאים האפשריים עבורכם. כי מגיע לכם רק הטוב ביותר.